ویرایش محتوا
ویرایش محتوا

دانشکده ها

زمان شروع انتخاب واحد هر ترم برا اساس تقویم اموزشی موسسه در صفحه اصلی سایت در بخش تقویم اموزشی قابل مشاهده می باشد

انتخاب واحد در بازه زمانی مشخص شده برای مقاطع مختلف بر اساس جدول زمانی، چند روزقبل از شروع انتخاب واحد به دانشجویان اطلاع رسانی میشود

حذف و اضافه به فاصله 2 الی 3 هفته بعد از انتخاب واحد انجام خواهد شد، دانشجو در زمان حذف و اضافه می تواند تعداد 3  درس را اخذ و تعداد 4 درس را حذف نماید.

دانشجو در هر ترم تحصیلی مجاز به حذف یک درس تئوری با صلاحدید معاون آموزشی و مدیر گروه در هفته سیزدهم نیمسال مربوطه می باشد.

برای اطلاع از تاریخ حذف اضطراری در صفحه اول سایت به بخش تقویم اموزشی مراجعه نمایید.

برای حذف درس، دانشجو بایستی از پروفایل آموزشی خود در بخش مکاتبات اداری>> فرم های درخواست >> درخواست حذف اضطراری  با پر کردن فرم مربوط، درخواست خود را ثبت نماید.

دانشجو در صورتی که در جلسه امتحان پایان ترم غایب باشد، حداکثر تا 3 روز پس از تاریخ امتحان درس موردنظر فرصت دارد گواهی پزشکی معتبر به تاریخ همان روز امتحان را به کارشناس آموزش تحویل نماید، در غیر اینصورت نمره صفر برای آن درس ثبت خواهد شد.

برای حذف پزشکی، دانشجو بایستی از پروفایل آموزشی خود در بخش مکاتبات اداری>> فرم های درخواست >> درخواست حذف پزشکی ، با پر کردن فرم مربوط، درخواست خود را ثبت نماید.

بر اساس آیین نامه آموزشی نمره دانشجو در صورت غیبت بیش از 3 جلسه در هر یک از دروس خود، صفر منظور خواهد شد. در صورت ارایه مدارک پزشکی درس مربوطه حذف 3/16 می شود

در صورتی که دانشجو قصد حذف دروس ترم خود در هر نیمسال تحصیلی را دارد بایستی گواهی پزشکی و یا مستنداتی مبنی بر اینکه قادربه تحصیل .در نیمسال مذکور نبوده ارائه نماید تا در شورای آموزشی و کمیسیون داخلی موسسه جهت تصمیم گیری مطرح شود

برای حذف ترم، دانشجو بایستی از پروفایل آموزشی خود در بخش مکاتبات اداری>> فرم های درخواست >> درخواست حذف ترم ، با پر کردن فرم مربوط، درخواست خود را ثبت نماید.

سنوات مجاز تحصیلی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته به مدت 4 نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته به مدت 8 نیمسال تحصیلی می باشد. در صورتی که دانشجو نتواند تحصیل خود را درمدت سنوات مجاز به اتمام برساند، جهت مجوز ادامه تحصیل و افزایش سنوات تحصیلی پرونده ایشان به کمیسیون داخلی و استانی ارسال خواهد شد.

به منظور درخواست افزایش سنوات تحصیلی ، دانشجو بایستی از طریق پروفایل آموزشی خود در بخش مکاتبات اداری>> فرم های درخواست >> درخواست های متفرقه ، با پر کردن فرم مربوط، درخواست خود را ثبت نماید.

کارشناسی ارشد : دانشجو در هر نیمسال لازم است، حداقل 8 و حداکثر 14 واحد درسی انتخاب نماید.

کاردانی و کارشناسی : دانشجو در هر نیمسال لازم است،  حداقل 12 و حداکثر 20 واحد درسی انتخاب نماید. حداکثر واحد انتخابی در دوره تابستان 6 واحد درسی است.

اگر میانگین نمرات دانشجویی (کاردانی و کارشناسی ) در یک نیمسال حداقل 17 باشد، در این صورت دانشجو با تأیید گروه آموزشی در نیمسال بعد می تواند حداکثر تا 24 واحد درسی اخذ نماید.

چنانچه دانشجو در نیمسال آخر برای دانش آموختگی، حداکثر 24 واحد درسی باقیمانده داشته باشد، در این صورت با تأیید گروه آموزشی می تواند این تعداد واحد درسی را اخذ نماید.

دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی در صورتی که در نیمسال در حال تحصیل مشروط (معدل زیر 12) شوند، طبق آیین نامه آموزشی در نیمسال بعد حداکثر قادر به اخذ 14 واحد درسی خواهند بود. این مورد برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ( معدل زیر 14) حداکثر 8 واحد می باشد.

لازم به ذکر است در صورتی که دانشجو دو نیمسال یا بیشتر مشروط شود جهت مجوز ادامه تحصیل بایستی پرونده ایشان به کمیسیون موارد خاص استانی ارسال داده شود.

یک هفته قبل از شروع امتحانات شما می توانید از طریق پروفایل خود کارت ورود به جلسه امتحان را مشاهده و پرینت نمایید.

لازم به ذکر است به همراه داشتن این کارت به همراه کارت دانشجویی جهت حضور در جلسه امتحانات پایان ترم ضروری می باشد.

جهت مشاهده یا پرینت کارت امتحان خود از طریق پروفایل اموزشی خود در بخش امور آموزشی>> کارت امتحان قابل انجام است.

 

در صورتی که دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی برای فارغ التحصیلی حداکثر دو درس نظری داشته باشد، با تایید شورای آموزشی قادر به اخذ دروس خود به صورت معرفی به استاد می باشد. امتحان دروس معرفی به استاد طبق تقویم آموزشی برگزار می شود.

به منظوراخذ درس بصورت معرفی به استاد با دارا بودن شرایط فوق در پروفایل آموزشی در بخش مکاتبات اداری>> فرم های درخواست >>درخواست معرفی به استاد ، فرم مورد نظر را تکمیل و ثبت نمایید

دانشجو جهت انجام امور آموزشی بایستی درخواست خود را به صورت حضوری تحویل کارشناس مربوطه داده و از طریق ایشان پیگیری نماید. در صورت نیاز می توان از طریق پروفایل دانشجویی ( مکاتبات اداری _ فرم های درخواستی _ درخواست های متفرقه _ شرح با ذکر موضوع، درخواست خود را برای کارشناس آموزش ) ارسال نماید.

در بخش های مختلف سایت دسترسی به رشته تحصیلی مورد نظر قرار گرفته است، با کلیک برلینک هر رشته تحصیلی جزئیات هر رشته اعم از مدیرگروه رشته، کارشناس رشته،چارت تحصیلی و اطلاعات مورد نیاز دیگر قرار داده شده است

همچنین با پیمایش در منوی اصلی سایت در بخش آموزش >> دانشکده ها>> انتخاب مقطع تحصیلی و در نهایت انتخاب رشته تحصیلی مورد نظر به هدف خود خواهید رسید.

در صورتی که رمز عبور سامانه اموزشی را فراموش کرده باشید در صفحه ورود به سامانه، بر روی فراموشی رمزکلیک و سپس ارسال از طریق پیامک را  انتخاب نمایید. رمز عبور جدید برای شما ارسال می گردد.

 همچنین میتوانید به صورت حضوری به واحد IT مراجعه نمایید

باید به حسابداری دانشجویی سرکار خانم ترابی مراجعه نموده با پرداخت هزینه چاپ مجدد کارت ، رسید چاپ مجدد کارت دانشجویی را به واحد انفورماتیک جناب آقای دهقان تحویل نمایید.

پاسخ در حال بروزرسانی…